Młodzieżowy Festiwal Teamów o “Basztę Halszki”

Szamotuły, 19-21 września 2008

wyniki na bieżąco

             regulamin
Rozgrywki odbywają się w: Hala "WACLAW"  ul.Sportowa 6 w Szamotułach. Zakwaterowanie - bursa szkolna ul. Obornicka 11 ( dwa noclegi ok.38zł)

Wyżywienie- we własnym zakresie,

Program festiwalu

Program:

Piątek 19.IX.2008

Do godziny 16.30 przyjazd i zakwaterowanie

17.00 – 19.30 – turniej teamów

20.15 – turniej teamów

 

Sobota 20.IX.2008

9.00 – turniej teamów

15.00 – turniej teamów (pierwszy mecz- finał A, finał B)

20.00 – drugi mecz finał A

20.15 – turniej teamów finał B

 

Niedziela 21.IX.2008

8.30 – Finał A dokończenie

9.00 – Finał B dokończenie

11.30 – uroczyste zakończenie – wręczenie nagród

 

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do niewielkich przesunięć czasowych.

Każda ekipa powinna mieć dorosłego opiekuna. W przeciwnym wypadku organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za zachowanie zawodników.

Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 14.IX.2008

mail:[email protected],
tel:0-604-057-876-Paweł Perz
0-501-149-767-Zuzanna Grygier

Regulamin festiwalu teamów o “Basztę Halszki”

  1. W zawodach mogą startować zawodnicy, rocznikowo nieprzekraczający 20 roku życia (w roku 2008 roczniki 1988 i młodsze).
  2. Drużyny mogą składać się maksymalnie z 6 zawodników.
  3. Podczas każdego meczu w skład drużyny musi wchodzić 100% zawodników jednego klubu. Drużyna musi składać się w 100% z zawodników jednego klubu.
  4. Nagrodą główną dla zwycięskiej drużyny jest puchar przechodni w postaci rzeźbionej w drewnie Baszty Halszki.
  5. Puchar przechodni (Baszta Halszki) przechodzi na własność Klubu, jeżeli ten Klub wygra:
  1. trzy lata pod rząd
  2. pięć razy (niekoniecznie z rządu)

przez wygraną klubu rozumie się wygraną drużyny składającej się w większości z zawodników tego Klubu.

  1. Dla pierwszej trójki gwarantowane puchary.
  2. Festiwal przewidziany jest na 3 dni (19-21.IX.2008).
  3. Turniej podzielony zostanie na dwie części:
    1. eliminacyjną – mecze na dochodzenie bez powtórzeń
    2. - finał A: play-off (na zasłonach) – 8 pierwszych drużyn (przegrani trafiają do finału B z wyrównaniami za mecze, których nie rozegrali)

- finał B: pozostałe drużyny rozgrywają mecze na dochodzenie bez powtórzeń, ostatnie dwa mecze dokładnie według wyników.

9. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany sposobu przeprowadzenia turnieju w przypadku nietypowej ilości drużyn.

10. Organizatorem festiwalu jest Uczniowski Klub Brydżowy KLEKS “Szamotuły”.