Baza turnieju: | 11 |
Sektory Mitchella: | 0 |
Stoły nietypowe: | 13 (lub 14,15,16) |
Skok numeracji: | 20 |
Bez względu na rzeczywistość, może być wygodniej deklarować, że nie było
powielania, a przy zapisach wpisywać średnią. Mniej wprawnym użytkownikom
KoPSa ułatwi to pracę.
Drogowskazy stolikowe podajemy na podstawie Programy
pomocnicze/Howelle. Można użyć arkusza PILOTKI.XLS.
Jeżeli pliki NTP
pobieramy z tej strony lub tworzymy którymś z programów pomocniczych KOPSa,
to należy je skopiować do kartoteki KOPS\NTP lub do kartoteki, w której będziemy
liczyć turniej. Najlepiej w oba miejsca.
Jeśli kliknięcie powoduje otwarcie pliku NTP zamiast próby zapisania go, to
proszę klikać prawym klawiszem myszy i wybierać "Zapisz jako.." z
rozwijanego menu.
KoPS nie potrafi wygenerować sam takiego turnieju. Należy użyć programu H_ZJAZD, który jest w kartotece EXE do wyprodukowania odpowiedniego pliku NTP. Leniwi znajdą te pliki również tutaj. W nagłówku każdego jest instrukcja jak turniej przeprowadzić.
9 stołów czyli 2x9 par: | schemat z instrukcji (09ST.NTP) | lub alternatywny z KoPSa (AUT09.NTP, mniej sprzężeń). |
11 stołów czyli 2x11 par: | standardowy schemat z KoPSa, taki sam jak w instrukcji (AUT11.NTP). | |
13 stołów czyli 2x13 par: | Drugi sektor przesunięty, zjazdowy jest stolik 5 w pierwszym sektorze (13ST.NTP). | |
15 stołów czyli 2x15 par: | Drugi sektor przesunięty, zjazdowy jest stolik 4 w pierwszym sektorze (15ST.NTP). |
strona przygotowana przez Jana Romańskiego