1. Każda drużyna biorąca udział w rozgrywkach
DMP może być reprezentowana wyłącznie przez zawodników z opłaconą
składką za rok 2005 i zgłoszonych na piśmie złożonym,
poprzez właściwy WZBS, do Wydziału Gier i Klasyfikacji ZG PZBS.
W przypadkach zmiany barw klubowych przez zawodnika, należy dołączyć
pisemną zgodę na przejście wydaną przez poprzedni klub. Zgłoszenia
winny być dokonane do dnia 30.09.2005r.
3. Opłata startowa przy rejestracji drużyny do
rozgrywek DMP’2005/06 wynosi w I lidze 3.000,-zł,
5. Termin wniesienia opłaty startowej upływa z
dniem 3.10.2005r.
6. Zgłoszenia, które dotrą po terminie mogą być
odrzucone, a nieuregulowanie opłaty startowej powoduje utratę
prawa do startu w lidze.
3. SZCZEGÓŁOWE USTALENIA ORGANIZACYJNO-SPORTOWE
3. W rozgrywkach ligowych DMP nie obowiązują żadne
ograniczenia systemowe (ale patrz pkt. 4) pod warunkiem, że para
posiada przy sobie dwa egzemplarze wypełnionej karty konwencyjnej
(wzoru PZBS), a w przypadkach spornych, na żądanie sędziego lub
organu odwoławczego, może dostarczyć szczegółowy opis systemu
licytacyjnego.
4. Para grająca Systemem Wysoce Sztucznym, winna
podczas rejestracji drużyny (a nie później niż do 30.09.2005)
dostarczyć kartę konwencyjną w wersji elektronicznej:
I liga pod adresy: Sławek Latała – [email protected],
Wojtek Siwiec – [email protected]
7. Kapitan drużyny ma obowiązek uprzedzić
kapitana drużyny przeciwnej, że wystawia parę stosującą SWS.
Termin powiadomienia ustala się na min. 20 min. przed rozpoczęciem
gry. Opóźnienie obciąża konto drużyny przy ewent. przekroczeniu
czasu gry.