1. Każda drużyna biorąca udział w rozgrywkach
DMP może być reprezentowana wyłącznie przez zawodników z opłaconą
składką za rok 2006 i zgłoszonych na piśmie złożonym, poprzez właściwy
WZBS, do Wydziału Gier i Klasyfikacji ZG PZBS. W przypadkach zmiany
barw klubowych przez zawodnika, należy dołączyć pisemną zgodę na
przejście wydaną przez poprzedni klub. Zgłoszenia winny być
dokonane do dnia 3.10.2006.
3. Opłata startowa przy rejestracji drużyny do
rozgrywek DMP’2006/07 wynosi w I lidze 3.200,-zł.
5. Termin wniesienia opłaty startowej upływa z
dniem 10.10.2006.
6. Zgłoszenia, które dotrą po terminie mogą być
odrzucone, a nieuregulowanie opłaty startowej powoduje utratę prawa
do startu w lidze.
3. SZCZEGÓŁOWE USTALENIA ORGANIZACYJNO-SPORTOWE
3. W rozgrywkach ligowych DMP nie obowiązują żadne
ograniczenia systemowe (ale patrz pkt. 4) pod warunkiem, że para
posiada przy sobie dwa egzemplarze wypełnionej karty konwencyjnej
(wzoru PZBS), a w przypadkach spornych, na żądanie sędziego lub
organu odwoławczego, może dostarczyć szczegółowy opis systemu
licytacyjnego.
4. Para grająca Systemem Wysoce Sztucznym, winna
podczas rejestracji drużyny (a nie później niż do 10.10.2006)
dostarczyć kartę konwencyjną w wersji elektronicznej:
I liga pod adresy: Sławek Latała – [email protected],
Wojtek Siwiec – [email protected]
7. Kapitan drużyny ma obowiązek uprzedzić
kapitana drużyny przeciwnej, że wystawia parę stosującą SWS.
Termin powiadomienia ustala się na min. 20 min. przed rozpoczęciem
gry. Opóźnienie obciąża konto drużyny przy ewent. przekroczeniu
czasu gry.