regulamin | karta zgłoszenia | |
brydż hobby sport kultura |
||
Program ramowy |
do wydruku |
DZIEŃ PONADPROGRAMOWY
Środa 15.06.2005 r.
|
- przyjazd ekip i zakwaterowanie,
aklimatyzacja, wypoczynek;
- promocyjna cena noclegu z dnia 15/16.06. dla zawodniczek i opiekuna w wysokości 15,00 zł; - dla pozostałych cena noclegu 25,00 zł
|
I DZIEŃ
Czwartek – 16.06.2005 r.
|
- przyjazd ekip i zakwaterowanie
14:00 - 18:00 Turniej Par Dziewcząt 18:30 - 19:15 kolacja 19:30 - 22:00 I Sesja Turnieju Teamów (2 –3 rundy) 20:00 odprawa techniczna
|
II DZIEŃ
Piątek - 17.06.2005r.
|
8:00 – 8:45 śniadanie
9:00 – 13:00 Turniej Par Open ( I sesja) 13:00 – 14:00 obiad 14:15 - 18:30 Turniej Par Open (II sesja) 18:30 – 19:15 kolacja 19:30 – 21:30 II Sesja Turnieju Teamów (2-3 rundy)
|
III DZIEŃ
Sobota 18.06.2005r.
|
8:00 – 8:45 śniadanie
9:00 – 13:00 III Sesja Turnieju Teamów (4 rundy) 13:00 – 13:45 Obiad 14:00 – 18:00 IV Sesja Turnieju Teamów (4 rundy) 18:00 – 18:45 kolacja 19:00 – 21:00 V Sesja Turnieju Teamów ( 2 rundy wg aktualnego wyniku) 21:30 ognisko
|
IV DZIEŃ
Niedziela 19.06.2005 r.
|
7:00 – 8:00 śniadanie
8:00 – 12:00 Turniej Par Mikstowych 8:00 – 12:00 Turniej par o Puchar Burmistrza Wisły z udziałem opiekunów ekip/mieszkańców Wisły 12:00 obiad 13:00 uroczyste zakończenie 13:30 wyjazd ekip
|