wyniki na bieżąco | regulamin | |
Rozgrywki odbywają się w: Hala "WACLAW" ul.Sportowa 6
w Szamotułach. Zakwaterowanie - bursa szkolna ul. Obornicka 11 ( dwa noclegi
ok.38zł)
Wyżywienie- we własnym zakresie, |
||
Program festiwalu |
||
Program:![]() Piątek 19.IX.2008 Do godziny 16.30 przyjazd i zakwaterowanie 17.00 – 19.30 – turniej teamów 20.15 – turniej teamów
Sobota 20.IX.2008 9.00 – turniej teamów 15.00 – turniej teamów (pierwszy mecz- finał A, finał B) 20.00 – drugi mecz finał A 20.15 – turniej teamów finał B
Niedziela 21.IX.2008 8.30 – Finał A dokończenie 9.00 – Finał B dokończenie 11.30 – uroczyste zakończenie – wręczenie nagród
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do niewielkich przesunięć czasowych. Każda ekipa powinna mieć dorosłego opiekuna. W przeciwnym wypadku organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za zachowanie zawodników. Zgłoszenia przyjmujemy do dnia 14.IX.2008
|
||
Regulamin festiwalu teamów o “Basztę Halszki” |
||
9. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany sposobu przeprowadzenia turnieju w przypadku nietypowej ilości drużyn. 10. Organizatorem festiwalu jest Uczniowski Klub Brydżowy KLEKS “Szamotuły”.
|