CZY UMIESZ ROZGRYWAĆ ? |
|||||||||||||||||||||
30.01.2009 |
|||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
254. W gra 6 . Wist 3-ka. Podłożoną damę S pokrył królem, a ty asem. Jak grasz dalej?
Rozwiązanie:
|
|||||||||||||||||||||
254. W gra 6 . Wist 3-ka. Podłożoną damę S pokrył królem, a ty asem. Jak grasz dalej?
254. Jeśli piki nie podzielą się 2-2 będziesz musiał spróbować wyrzucić przegrywające trefle na kara. By to się mogło udać musisz zastać przy 3-ch pikach 4 kara. By nie pominąć tej ostatniej szansy należy bezwzględnie zagrać asa i blotkę pik do króla. Jeśli 3 piki ukażą się u N wtedy to zabezpieczenie okaże się zbędne. Zagrasz asa karo i karo do 10-ki i spróbujesz wyrzucać trefle na kara. Jeśli jednak 3 piki ukażą się u S, to zagrasz karo do 9-ki, zgrasz asa i po wejściu kierem do stołu będziesz grał kara. A dlaczego impas waleta karo? Bo walet będzie dwa razy częściej w czterech kartach koloru niż w dwóch. A jeśli po nieprawidłowym rozegraniu pików spróbujesz ostatniej deski ratunki za pomocą impasu damy kier, to N może zniweczyć twoje poczynania podkładając tą kartę w pierwszej lewie tego koloru, co pozbawi cię niezbędnego dojścia. |
|||||||||||||||||||||
|