CZY UMIESZ ROZGRYWAĆ ? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30.06.2006 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Problem 43 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43. Rozgrywasz 6 ![]()
Rozwiązanie:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43. Rozgrywasz 6 ![]()
43. Kontrakt wygra się sam na przebitkach.
Byleby N posiadał przynajmniej trzy kiery. Ważna jednak jest
kolejność, w jakiej te przebitki będziemy robili. Należy zacząć
od trefli. Gramy asa wyrzucając ze stołu pika i blotkę trefl
przebijamy w stole. Zgrywamy króla pik oraz asa kier i kiera
przebijamy. Przy okazji wykorzystujemy szansę odpadnięcia
trzeciego mariasza kier. Ponownie przebitka trefla i kiera. Jeżeli
N nie nadbił już wygraliśmy. Powstaje bowiem czterokartowa końcówka:
W tej końcówce zagrywamy 10-ką trefl. Jeśli N dołoży przebijamy i wpuszczamy go pikiem (powinien w tym kolorze mieć od początku DW10, inaczej wist na szlemika tylko z DW mógł być niebezpieczny). Jeśli N nie dołoży i nie przebije zagramy tak samo. Jeśli natomiast przebije zrzucimy ze stołu pika i pokażemy karty.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|