2003 Bermuda Bowl

 
Biuletyny Polska reprezentacja Korespondencje
Tabela Harmonogram  Zapisy meczów vugraph

 

Co dalej?

Do fazy play-off awansuje 8 drużyn, które uzyskają największą ilość punktów w 21 rundach eliminacyjnych

Ćwierćfinał – 6 x 16 rozdań

Zwycięzca round-robin (czyli rundy eliminacyjnej) wybiera przeciwnika z miejsc 5-8, drugi w kolejności wybiera z pozostałych trzech z 5-8, trzeci w kolejności wybiera z pozostałych dwóch z 5-8, a czwarty gra z niewybranym z 5-8.

Półfinał – 6 x 16 rozdań

Zwycięzca round robin musi przed rozpoczęciem meczów ćwierćfinałowych określić, którego zwycięzcę ćwierćfinału wybiera jako przeciwnika, co zdeterminuje układ par półfinałowych. Ten układ może ulec zmianie tylko i wyłącznie wtedy, jeśli do półfinału awansują obie drużyny amerykańskie, gdyż muszą wtedy zagrać na siebie.

Finał – 8 x 16 rozdań

Mecz o 3 m-ce – 3 x 16 rozdań

 

Carry-over

Carry-over wynosi 1/2 lub 1/3 imp zdobytych w fazie round robin z danym przeciwnikiem, przy czym 1/2 wtedy, jeśli drużyna była wyżej w tabeli po round robin i 1/3 jeśli drużyna była niżej.

Carry-over jest ograniczone:

maksimum 16 imp w ćwierćfinale i półfinale

maksimum 24 imp w finale.