Rozdanie 6; rozdawał E, po partii WE.
|
||||
|
|
|
||
|
W |
N |
E |
S |
– |
– |
pas |
1 |
2 |
3 |
pas |
3 |
pas |
5 |
pas |
6 |
pas |
pas |
pas |
1
forsing2
kolor przeciwnika; ręka zbyt silna na zgłoszenie z nią 3BA3
samodzielny kolor kierowy, inwit szlemikowy4
przyjęcie ze względu na znakomite kontrole
To tylko jedna z dróg wiodących do znakomitego, wykładanego
szlemika w kiery (na NS wychodzi też 6). Po delikatnej zachęcie
ze strony partnera (3
) N powinien inwitująco wyjść z licytacją
powyżej szczebla dogranej, a S – ze swoimi znakomitymi
kontrolami – zaproszenie to przyjąć.
Jeżeli gracz E nie zagra na pierwszym wiście w karo, szlemik zostanie wygrany z nadróbką.
Minimaks teoretyczny: 6 (NS), 12 lew; 980
dla NS.
Maksymalne liczby lew możliwe do wzięcia przy grze w poszczególne miana:
– 12 (NS);
– 8 (WE);
– 12 (NS);
– 5 (NS, WE!);
BA – 7 (NS).