Rozdanie 4; rozdawał W, obie po partii.
|
||||
|
|
|
||
|
W |
N |
E |
S |
pas |
1 |
1 |
pas |
1 |
ktr. |
pas |
1 |
2 |
4 |
pas |
pas |
pas |
Rozgrywajacy kontrakt pikowy powinien skompletować
jedenaście lew. Powiedzmy, że gracz E zawistuje wówczas w W.
N przebije go w ręce i wyjdzie stamtąd
D. Obrońca W pobije
tę lewę
A i będzie kontynuował karem. Rozgrywający przebije, ściągnie
A K D oraz
K, po czym będzie obustronnie przebijał. Ostatnie
karo dziadka zostanie przebite
A, a w dwukartowej końcówce N
wyjdzie z ręki treflem – w kierunku konfiguracji
D 10 na
stole. Tak grając, rozgrywający odda tylko dwie lewy na asy w kolorach
czarnych. A jeżeli obrońcy nie będą go skracać karami, N
wyrobi sobie trefle, po czym zagra
A i pikiem, także kompletując
jedenaście wziątek.
Minimaks teoretyczny: 5 (NS), 11 lew; 650
dla NS.
Maksymalne liczby lew możliwe do wzięcia przy grze w poszczególne miana:
– 10 (NS);
– 7 (NS);
– 7 (WE);
– 11 (NS);
BA – 8 (NS).